quinta-feira, 11 de setembro de 2014

Brucia la Terra





Testo siciliano
 
Brucia la luna n'cielu
e ju bruciu d'amuri
focu ca si cunsuma
comu lu me cori
l'anima chianci
addulurata
nun si da paci
ma cchi mala nuttata

Lu tempu passa
ma nun agghiorna
nun c'e mai suli
s'idda nun torna

Brucia la terra mia
e abbrucia lu me cori
chi siti d'acqua idda
e ju siti d'amuri
a cu la cantu
la me canzuni
si nun c'e nuddu
ca s'a affacia
a lu barcuni

Brucia la luna n'cielu
e ju bruciu d'amuri
focu ca si cunsuma
comu lu me cori 

(testo di Nino Rota




Brucia la luna in cielo   
e io brucio d’amore                          
fuoco che si consuma   
come il mio cuore         
l’anima piange               
addolorata                   
non si da pace               
che notte tormentata
                                              
Il tempo passa                       
ma non fa giorno                   
non c’è mai sole
se lei non torna

Brucia la terra mia
e brucia il mio cuore
che sete d’acqua lei
ed io sete d’amore
a chi la canto
la mia canzone
se nessuno
si affaccia
al balcone

Brucia la luna in cielo
e io brucio d’amore
fuoco che si consuma
come il mio cuore

Nenhum comentário: